onsdag, mars 30, 2011

close your eyes and I'll show you magic....oh you opened your eyes, everything is now lost..

knäpp, galet, fundersam
sitter och tänker på vad jag ska göra av mig själv...
hade jättegärna velat vara personen med en jätte-hjärna, hade velat vara personen som alla känner till som geniet men nu är det inte så. Min hjärnas kapacitet att ta in den informationen som skolan förser mig med är tyvärr begränsad, skulle nästan vilja säga överfull men då ljuger jag. Känner att det finns lite plats kvar, lite utrymme att ta till mig den intressanta informationen som världen har att erbjuda mig. Så från och med nu säger vi hejdå till den gamla informationen som lagrats upp och tagit upp all den utrymme som jag behövt för att kunna utvecklas, och hej till den nya informationen som ska förse mig med alla nödvändigheter för att jag ska kunna bli den jag vill bli!

Inga kommentarer: