lördag, maj 07, 2011

the sun is shining and the day has just began...

Vaknade för ungefär 1½ timme sen, sedan dess har jag hunnit tvätta lite, duschat och lagat mat....
med andra ord tvättat ett par tights och en tröja, duschat och gjort nudlar...I'm good like that. Ska snart röra mig ut på en promenad med käraste Adine! Vart vi ska gå vet vi inte än men skönt kommer de bli om solen fortsätter att skina som den gör.

Gårdagen blev ganska random och spontan ändå, började "morgonen" aka klockan 2 drog jag mig mot Melike för att käka VÅFFLOOOOR...long time mi nah had mi dat food! Hängde där ett tag med fina människor sen begav jag och Sep oss, hämtade upp hennes lillkusin och drog till stan. Blev en ganska kort tur på stan sedan hemgång för att röra mig mot Marias sis. Blev drunken make-up och witchmix sedan rörde vi oss mot corona där kvällen slutade...eller? TOWN haha!! Ska röra mig nu så lämnar er med lite nice musik..


Summer?

Inga kommentarer: