måndag, oktober 24, 2011

He....is Common but yet so magical, his words make you feel special, they just let you....be

Det är väl nu jag ska sammanfatta min helg antar jag, vet dock inte hur många det är som läser detta, bryr sig men ja bryr mig inte, behöver skriva av mig så :) Hursomhelst har min helg varit väldigt bra. Helgens festligheter började med en födelsedagsmiddag då vi startade hela firandet av vår kära Jenny. Blev en riktigt god middag, en lagom mängd alkohol, en väldigt bra men kall kväll.

Lördag drog igång, mötte upp kära Victoria på stan och dagen blev genast mycket bättre. Planerade lite smått inför kvällen, fikade och rörde oss mot nya äventyr. (Känner att de börjar bli dags att sluta gå ut så mycket. Föredrar ju egentligen mysiga kvällar med film) men så blev det ännu en utgång.

Söndag kom, avslutade födelsedagsfirandet av Jenny då det äntligen blev hennes dag. God mat, tårta, sång och mys, så för att sammanfatta denna helg så har den varit riktigt bra!

Har hamnat i Common mode, han är ju så himla underbar att lyssna på, geeeeeeez, lagt in "nya" låtar på min telefon. De lär nog spelas till mina öron blöder.. men ska ta och sova nu, lämnar er med detta...





Inga kommentarer: