tisdag, augusti 31, 2010

Anxiety....

Denna kväll började inte bra, blev en "powernap", glömde ställa klockan så att ja skulle vakna så lyckades sova 4 timmar. När ja vaknar är då fan ingen hemma heller, dom har bara försvunnit när ja sovit så inte kunde nån väcka mig heller!!!! Jag som hade planerat denna kväll så effin good, skulle vila lite sen plugga jävel!!!!!!!! FUCK! 



insåg just att ja kommer nog dö innan året är slut...ångest!
Måste skriva en kladd på min uppsats om hiphop tills fredag, wtf? Ska besvara dessa två frågor: Varför valde ja dessa artister och varför just de låtarna..hmm.. :/ 
Ska även läsa bröderna lejonhjärta...hänske lära mig franska så att ja inte dör, sen måste ja även plugga franska, skriva lite i cas bloggen (uppdatera den), göra business uppgiften, börja planera första träningen som coach, komma igång med mitt eget lag, will I survive? I sure hope so.. .

Inga kommentarer: