fredag, augusti 20, 2010

Can't believe that I'me awake...

Ska ju liks upp tidigt imorn, vet inte varför men har ställt larmet på klockan 10, ska väcka systrarna Jassu klockan 11 hade ja tänkt MOHAHAHA!
Dagen blev inte riktigt som jag tänkt mig men den bra var Blev en tur till stan med Hiba vid 2 tiden, köpte jackan  och sedan blev det en tur runt på stan. Kom hem vid 4:a tiden och började med tvätten, kände mig lite lonely eftersom min bror övergav mig och lät mig sköta tvätten själv och mamma va i "skogen" haha, men de ordnade sig...Shani kom förbi och hjälpte till med tvätten. Var tvungen att update a girl since she's been everywhere but in Umeå this summer men hon hade inte missat så mycket.


Imorgon eller idag kanske jag borde säga, bär det iaf av till Sundsvall till my girl Celina, gonna be effin awesome. Hypemode to the fullest, ska överföra lite cash, gotta love my mom for her minor fundraiser, blir middag ute också med Celina and Fam I guess, looking forward to it! :D

Imma keep y'all updated...pz!

1 kommentar:

Pegah Zarassi sa...

SV: Thanks girrrl! I can't wait until the basketball season kicks off again! miss you so much :)

Lovin' the jackets, hit 'em hard!