söndag, november 07, 2010

Bye bye birdie...

Jaaa, då var man på väg hem. Sitter pä bussen, kommer bli en lång resa och den är
full. Fan skulle bytt skor hahahah , har alla mina sköna saker nepackade i andra väskan. Sitter och har kavaj på mig, inte det skönaste jag varit med om men :P funderar på att sova men får se, känns inte så kul atm med tanke på att jag 1 sitter ytterst, 2 sitter brevid nån random och 3 inte kan slappna av.

Men nu ska jag sammanfatta denna resa... Vad kan man säga? Den va awesome!!! Galet skönt att komma bort från Umeå kan jag säga, träffa nytt folk, skratta jäävel osv. Var en ricktig baglady ass, hade väskorna med mig everywhere hahaa!! :P anyways, hoppas att man drar tillbaka snart då, jaaaa ja vet att ja kanske överdriver lite just nu men jag sitter på a damm bus, då är allt bättre :) hur som helst, tack för mig, däck! :)

Inga kommentarer: