måndag, november 29, 2010

känner bara hur lessheten...

smyger sig på mig..orkar inte mer, så som de ser ut just nu kommer ingenting bra hända. Behöver nån eller någonting som kan peppa mig, driva mig framåt och ge mig den energin som behövs för att klara av det här. Klarar då fan inte av att göra det själv..

Önskar att detta var en uppsats och allt bara kunde flyta på precis som det gör när man skriver på bloggen men tyvärr. Man måste sitta och fundera och lägga ner en massa tid på en massa tråkiga saker här i livet, och oftast är det svårt när man inte har nån inspiration eller drivkraft. Är bara för less helt enkelt men snart kommer ja hamna på rätt spår....


Om Gud vill....
be för mig....

1 kommentar:

Pegah Z sa...

sv: Thanks sugah! Jag måste verkligen ta en ordentlig funderare på det där. Har fått massa nej och massa ja! Tills helgen är det bestämt!