måndag, februari 28, 2011

If I don't sleep now, tomorrow will never come and...I'm clearly awake still

hemskt att jag egentligen ligger vaken nu men jag vill inte sova. Dels beror det på att jag vill se klart på Oscars men även att jag är orolig. Jag är fullt medveten om att somnar jag nu måste jag vakna imorgon och möta det jag kanske fruktar mest för tillfället...skolan. Jag har en konstig sån där intuition att imorgon kommer bli en hemsk dag. Det är inte det att jag försöker ställa mig in på att det ska blir hemskt, snarare tvärtom...jag går och inbillar mig de mest otroligaste sakerna som lov och provfria veckor, dagar utan stress helt enkelt. Men någon sådan vecka vet jag mycket väl att jag inte kommer att få uppleva någon gång snart....
ber bara att jag står ut med det sista...

Inga kommentarer: