tisdag, mars 09, 2010

Jag vet att jag är bäst!

Dagen blev bäst!
Vaknade i morse och drog till stan med Hiba. Gick runt lite, mötte upp Hamda och grabbade sum cheeseburgers på Mickey D's, sweeatah! Efter det blev det fortsatte jag och Hiba vår lilla runda på stan, mötte upp Natasha, Nasra, Amanda och Tannaz. Gick runt med dom ett tag och checkade lite kläder sedan tog jag och Hiba bussen till henne. När vi kom fram blev det foodah, bugers igen, can never go wrong with burgers.

Efter ett tag hos Hiba tog vi en liten promenad till Hamda, a trip that almost killed me, DAYUMN! Haha, vi skulle ner för en backe som va full av is....it's a miracle that we didn't fall I tell yah haha! Iaf, kvällen hos Hamda blev lyckad, tog en massa freak-bilder , Checka in dom på Hibas blogg.

Hursomhelst....det började bli lite sent så tyckte att de va dags att röra mig hemåt. När ja kommer till busshållplatsen så har bussen inte kommit än, skönt. Efter ett tag kommer 5:an...ja tänker: Fan vad skönt, den ska ju ändå till stan så då slipper ja stå och frysa...
WRONG!! Bussen skulle till ERSMARK, hade ja pallat läsa skylten vart den va påväg hade ja märkt de men nej, to damn lazy... anywhoos....fortsätter min resa mot bushen, det värsta måste ju ändå vara det att ja inte märkte det förrens ja åkt en bit...skillz! Jag ringer Hiba, kinda freakin' out, frågar henne när bussen skulle åka därifrån, 22:57!!! Jag va vid sista hållplatsen 22:19, aldrig att ja skulle stå i kylan och vänta så jag frågade chauffören om hon kunde köra tillbaka mig. Snäll som hon va så gjorde hon det men inte utan att fälla sjukaste kommentaren...: Varför frågade du inte vart bussen var påväg, ja misstänkte ju att du inte bodde i ersmark (meaning, hey chocolate, ur in the wrong place) Kunde inte göra annat än att garva.


Anywhoos, I'm out!!  

Inga kommentarer: