torsdag, september 24, 2009

CAS? CAS =D

Älskade vackra dag..vad vore du utan jag?
haha zerr..,lite för mycket energi kvar.


Morgonen började med att jag var sen till svenskan så ja gick en sväng förbi skolsystern för att höra vad hon hade att säga om mitt knä...and gosh vad "glad" jag blev av det hon hade att säga...Hm
"Ja, ja vet inte riktigt om ja vågar säga nåt om ditt knä men hör av dig till vårdcentralen så fort som möjligt och boka tid hos en sjukgymnast. Om det tar för lång tid, eftersom det kan bli så att du måste vänta i ca 1 månad, så kan jag försöka fixa en tid åt dig på ersboda istället. MEN DET KAN TA TRE VECKOR!!! Så imorgon, så fort som jag vaknat ska jag ringa till vårdcentralen och försöka boka en tid, hoppas det går bra :)

Engelska lektionen ägde fett, vi fick veta vad CAS innebar.
Creativity
Activity
Service

Hm, tanken är att vi ska spendera 150 timmar på dessa 3 olika saker och det bästa med detta är att man typ kan göra vad som helst :) Och för att kunna bevisa detta då så måste vi göra en blogg om vårt CAS- arbete!! Hm...nu äre nog bara att komma på vad jag ska göra...har en hel del idéer och vissa av dom är jag mer säker på än dom andra men ja får se hur det blir med det.


Jag har också bestämt mig för att jag ska börja skriva på engelska (?), kanske en bra idé, since almost everybody can speak english :) :)

Anyways, gotta go, PEACE!

Inga kommentarer: