lördag, september 26, 2009

Finally home!

haha nu är ja så jävla trött att ja inte pallar skriva på engelska...sry :) :(
Har varit på stan hur länge som helst, känner mig som en lodis men det va inte meningen att det skulle bli så länge.

Började med att efter skolan så var jag kvar på skolan. Jag, Walter och Susy kom på världens bästa grej...man ska kasta en pappersboll så att den studsar mot en massa saker och sen ska den ner i soptunnan, och OFC så DOMINERADE JAG! ;) Wall-E har alla filmklippen så får fixa det sen :) Hm...nästan hela dagen gick åt det känns det som men men, kul vare verkligen.

Slutade halv 12 men bestämde mig för att följa med Suzy och Wall-E på historian, lyssnade inte så mycket. Typ dom första 5 minuterna gick åt att visa filmklippen till alla som va på lektionen, including Christina...We made her laugh,* me like*! Sen satt ja bara och ritade resten av tiden typ, nice var det.

Efter historian och ännu ett inslag av "pappersboll" (som ja nu kallar det) så drog vi+ Hiba till stan där vi träffa bektha. Det blev fika för deras del, Wall-e drog hem och ja drog iväg till en basketmatch på gammlia. Finfint, grabbarna vann som vanligt.. (tro inte att ni är bra nu)

Sen blev det mat på stan, så efterlängtat. Träffade en massa folk och drog hem vid 1 nångång...snacka om ett liv, hel kväll på stan...

Schleeeep nöw...pöss


Inga kommentarer: