tisdag, oktober 06, 2009

chalalala!

Dagen började med att vi hade franska prov. Det gick helt "underbaaaaaaart", haha fattade ingenting. Hm...sen hade vi en massa inlämningar, gick inte så bra med tanke på att jag inte hann göra allt som skulle göras. Just nu funderar jag på att göra lite matte så att jag åtminstone blir klar med veckans planering. Helt underbart, matten bara flyter på :) :)

Juste idag piercade Binti sig i tungan, galet fint!! (blev så sjuuuuuukt avis, vill också! Hoppas att ja vågar) Funderar på att pierca mig i näsan också men får se om jag kan, har inte så mycket cashmen ja ber att det blir snart :)

Ikväll blire att fara iväg till iksu för att se på en basketmatch med Shanie, Jenny, Binta och Emma. Det kommer bli nice, sen blire Subway efter, tagga mat hihi :] nä men nu ska ja se klart på family guy och sen blire lite plugg..

Pees'n'löve Steph!


Inga kommentarer: