fredag, oktober 23, 2009

What did I tell ye..

Home sweet home!!

Hm idag var det en bra dag. Började med att jag var hemma från matten, trodde inte att vi hade nån lärare eftersom han varit borta i 2 dar, det visade sig att han dök upp ändå. Spelade egentligen ingen roll eftersom jag skulle till tandläkaren. Det gick rätt bra, bortsett från att jag nu har hål i samma tand som dom lagade förra gången, FAIL! lolz!

Anyways...came home a while ago from the physical therapy, vilket gick rätt så bra det med. Det va precis som jag hade sagt, Jumper knee, inte så mycket att göra åt, smörja in med voltaren T och sen ha på knävärmare. Det kommer komma och gå som det vill under hela tiden som jag spelar så det är bara att acceptera, men annat än det är det ju inte :)

Nu ska jag ta och vila mig lite så hörs vi lejtöööör..

Pees, löve änd önderständing/ Stepher

Inga kommentarer: