tisdag, september 28, 2010

God morgon, god morgon!

Idag kommer vara en stressfull dag känner jag, har inte sovit en blund, har nämligen packat hela natten typ. Kan inte fatta hur mycket stuff vi har här hemma, helt sinnes!! Iaf så missar MAN de första lektionerna idag eftersom MAN måste packa de sista och sedan vara med när de flyttar över sakerna, yey!

Eftersom mamma jobbar och brodern min sover som en stock är jag den ända som kan göra något för tillfället.
Flyttkillen kom och plinga på för 15 min sen, sa att han skulle komma tillbaka om en timme eller två, känns lite dumt nu när ja tittar omkring. Måste sätta fart med att plocka bort stuff annars kommer jag nog aldrig bli klar...blaaaah! Hoppas ja hinner iväg till skolan nån gång i eftermiddag, pallar inte missa 2 dagar av skolan, de är ju detsamma som att missa en halv termin typ, nä men...y'all IB:ers know what I mean ;)

Anywhoos,I'm out!

Inga kommentarer: