tisdag, september 21, 2010

Känner bara

Att ag har alldeles för mycket att föra på så kort tid, kommer bli sliiiiiiiiiiiten!!
Stressad över att ja måste skriva en presentation till imorn, fattar inte hur ja lyckats glömma bort svenskan bara sådär. Dessutom måste jag skicka in min WLA, känner inget hopp då min användare på denna skitdator försvunnit IGEN! Det va just det som var problemet förra gången så de formaterade om min dator, fail så då fick man en ny....som inte riktigt funkade som den skulle. Känner verkligen inget hopp. Har alla mina dokument på min användare, som jag inte kommer åt atm...får väl hoppas att svenska läraren är kind enough to let it slide tills helgen. Måste ändå bara rätta den men den skulle vara inlämnad förra veckan, shiiiiiet.

Sen börjar jag känna mig något stressad över att ja måste skriva min Global issue klart, komma på vad ja ska ha på min oral inför engelskan, börja ta franskan på allvar, skriva klart min EE, skicka en kladd på min EE till Neil, kanske påbörja min Tok Essay, träna på matte portfolion så att man fattar nåt, plugga mer matte, börja jobba på min internal assessment för business..annat än så är det inte :)

Inga kommentarer: