tisdag, september 28, 2010

jaha....inget hopp, den ba dog!j

Hmm....nu ska man tillbringa första kvällen på geografigränd, känns ju precis som vanligt med tanke på att allt ser typ precis likadant ut. Har lite ont i magen från middagen som jag åt nyss. Varför så sent? Jo, för att ja kände att ja behövde vila lite efter att ha varit vaken i 25 timmar så....de blev en ganska lång powernap höhö!

Känner inget hopp för stunden, mina händer luktar fortfarande klorin, jag vill duscha, några av mina stuff är kvar i den andra lägenheten och ja måste plugga, vet dock inte vad jag ska börja med eftersom vi har shitloads to do. Måste läsa Simon och ekarna men den boken är spårlöst försvunnen, skulle kolla igenom en math portfolio men även den har tagit samma mystiska väg som boken. Jag vågar typ inte skriva någonting på denna crap dator eftersom jag inte har en användare på den....användaren gick på en promenad och kom aldrig mer tillbaka. Jag måste börja skriva på min EE, set a goal for that...IMORGON HETER DET!!! sen måste jag verkligen göra min svenska presentation och även min global issue. AAAAAAAH....känner pressen men inget hopp, wish me luck!

Inga kommentarer: