onsdag, april 20, 2011

Jag är inte felfri, jag är inte perfekt, jag är inte alltid ärlig, jag kan snacka skit, jag kan tala innan jag hinner tänka mig för men dessa är saker som gör mig till mig, dessa är saker som jag står för och jag kommer aldrig dölja det. Självklart försöker jag förbättra mina svagheter, inte för att jag ska bli felfri utan snarare för att jag ska känna mig som en bättre människa. Jag vill inte gå omkring och veta att folk blivit sårade för det jag sagt, om jag säger att det får mig att må bra så ljuger jag. Det har förekommit massor av gånger där saker sagts utav ren ilska, saker som jag inte menat men på ett eller annat sätt ändå blivit sagda, folk har blivit arga, ledsna och jag har mått illa av mig själv. Men som sagt, dessa är mina svagheter....detta är det jag ska träna på för att bli en bättre människa men innan detta ska kunna hända måste jag bli av med all negativa energi som drar mig ner...

för att jag ska lyckas med detta måste jag bli av med....dig... er....dem...

Inga kommentarer: