lördag, april 30, 2011

när jag blir stor ska vi bo bland molnen...

Dagen, hur har denna (gårdagen) dag varit?
Jo alldeles underbar, amazing, rolig :) det var så länge sen jag hade en sådan dag som denna...Var omringad av bra människor helt enkelt. Drog en tur till den ångestfyllda platsen som jag fasat i månader, nämligen skolan. Vet inte varför jag får sådan panik när jag närmar mig den där byggnaden för när jag väl satt min fot i själva byggnaden så är allt ok igen. Hursomhelst, nu hamnade jag på vilospår, drog en sväng till skolan och pratade med min rektor sedan blev det en tur till stan, stan, stan.


Är det ovanligt att jag befinner mig i stan nuförtiden? Tror jag är där minst 1 gång om dagen och glider runt, hänger runt, lånar pengar som R&F skulle sagt(?) K.O! Framme i stan stötte jag iallafall på människor som jag inte sett på evigheter men som fortfarande är bland mina närmaste vänner, JA Ponthastic, du är fortfarande en av mina närmaste vänner, känn dig träffad haha!! :) (tack för den finfina kommentaren du skrev häromdagen)
_________________________________________________________





Igår var också internationella dansdagen så då "överraskades" man av en flash mob som höll till på torget, bra dansade de och fick även en och annan lycklig själ som råkade befinna sig på platsen att twista och klappa händerna....eufori månntro! Sedan begav vi oss mot glashuset för att bli av med eventuell energi som fanns kvar. Haddis körde en och annan moves som fick folk att häpna över det de betraktade i stundens hetta, att det faktiskt gick att böja kroppen på de viset var visserligen en nyhet för somliga. Allt eftersom tiden började folk känna sig allt mer bekväma i omgivningen vi befann oss i och innan vi hann blinka dansade vi allihop....kul var det! (ska försöka lägga upp mina videor soon) 


Dagen avslutades naturligtvis med en tur till vår vanliga hangout när det blir helg....CORONA!
Är du förvånad?

Inga kommentarer: