onsdag, april 20, 2011

see you soon, or see you never...

Det är så sjukt hur jag kunnat missa detta...
har jag bara varit blind hela denna tid eller är det möjligtvis så att jag bara valt att blunda omedvetet så att ni ska framstå som bra personer. All den tid jag ödslat på er, all den energin jag lagt ned på att försvara personer som ständigt väljer att visa sina patetiska sidor, på människor som får mig att framstå som en komplett idiot. Nej...detta ska inte förekomma mer, aldrig mer ska jag spendera min energi på människor som inte tycks kunna bry sig om andra. Det finns helt enkelt inte en plats för egocentriska människor i min värld, de passar inte in hos mig. Om man vill få nåt tillbaka så måste man vara villig att ge, det där med ensidigt givande slutade med att jag gav mitt hjärta, min energi, min tid, mitt allt och vad fick jag tillbaka, ett slag i ansiktet, en kniv i hjärtat...aldrig mer! 

låter lite kliché att säga detta men det är verkligen så jag känner, jag är klar med er, jag gav er min hand men du ville ha min arm, men den får du inte. Drar tillbaka min hand....nästa gång ni inser att ni har problem, vänd er inte till mig utan vänd er till dem som ni anser är er vän, för jag kan inte vara en sån till er längre. 

Inga kommentarer: