onsdag, januari 05, 2011

Female 1 + Narnia = sad 50 year old man... lolz!

YEAH YEAH, THAT'S WHAT'S UP!
hahah idag var en ganska weird dag. Gårdagen tillbringades en kort stund med Female 1 and the boys, åkte till mariehem, sen hamnade jag på ersboda att Sepideh vilket va pretty nice :)  Kopplade av och pratade lite sen var hon snäll nog att skjutsa hem mig också :) När jag kom hem blev det en sväng till Hanna...klockan va 4 på morgonen men det hindrade oss inte haha, kom hem 7 och hoppades på att få sova men då börjar dom borra i väggen hos grannen brevid. Höll på att bli galen och inte nog med det så ansåg mamma att klockan 7 på morgonen är rimlig tid att börja prata framtidsplaner så hon kommer in i mitt rum och känner sig hur välkommen som helst, börjar prata om sin barndom, sätter sig på min säng och pratar om mina studier. Älskar dig mamma men ärligt klockan va 7 haha! Så påbörjades denna dag...krigade med att somna eftersom det lät som att dom borrade i mitt rum, lesshet indeed.

Kvällen fortsatte med att de blev en tur till bion med no other than ms Victoria "female 1" Grenholm. Vi såg på narnia och kom precis lagom till dess att filmen börja, no commercials score! Filmen va pretty good om ja själv får säga men kunde fan inte låta bli att dö i slutet när en gubbe i omkring 50 årsåldern började gråta i slutet av filme...COME ON!! Ska gå och lägga mig soon hoppas bara att morgonen inte blir som i morse....kommer brinna av då!
night night!

Inga kommentarer: