onsdag, januari 12, 2011

school, skolan, l'ecole it has many names..I personally prefer to call it hell..

Så jag antar att det är nu det börjar, det är nu man kastas tillbaka in i verkligheten. Kan inte direkt påstå att jag sett fram emot denna dag men precis som alla andra dagar så har även denna ett slut, förhoppningsvis ett gott slut. 
Har sovit i tolv timmar i hopp om att jag skulle vara pigg och förbered för denna dag men jag tror inte att det finns någonting på denna jord som skulle kunna förbereda mig inför denna dag. Om jag ska vara ärlig med er tror jag att är rädd men bara att göra det. Men om man ser det från den "ljusa" sidan så kan man tänka sig att om mindre än ett halvår så slutar helvetet och då börjar "livet"...helvetet i ett mildare form om man nu kan kalla det för det. Men allt eftersom denna dag fortsätter kommer jag komma på andra namn...men de blir kul, kan skriva upp alla sen ;) 

Inga kommentarer: