måndag, januari 10, 2011

we don't sleep when the sun goes down, we don't waste no precious time..

ok...well life is based on teenage crimes, lie!
Nä men klockan är halv 5, jag är fortfarande vaken och har vänt på dygnet helt och hållet, vet inte om det är så bra med tanke på att skolan börjar nu på onsdag, yey! Vet att jag har varit helt off när det kommer till bloggandet men  det beror på att jag till skillnad från alla som påstår sig vara "sveriges största bloggare" har ett liv vid sidan om bloggande, Men för de som vill veta så har de senaste dagarna har bestått av avslappnade kvällar med skönt folk. Känner inte riktigt att allt inte behöver skrivas ner utan bara upplevas av de som är där helt enkelt, plus att jag känner mig extremt lat haha!

så känner jag mig just nu :))))))

Hursomhelst så kanske några få bilder kommer slängas upp för att sätta lite färg på denna blogg men det är ett stort KANSKE :) Ska ta och försöka lägga mig snart, har en otrolig måndag att se fram emot om några timmar...lie!

Adrian Lux – Teenage Crime - Radio Edit
Willow – Whip My Hair
Swedish House Mafia – One (ok va redan beroende av denna låt men) 
Tackar Cee och Female 1 eftersom de nu fått mig beroende av dessa låtar.. PS fortfarande ont i ryggen! D.S

Inga kommentarer: