söndag, januari 23, 2011

Teknologi är en förbannelse, man tror att det är en lösning men man har ingen aning om hur mycket det kan förstöra ens liv...

Jag är ju helt övertygad om att mina lärare måste tro att jag är en mytoman vid detta tillfälle...
varje gång ett viktigt arbete ska in så väljer min dator att göra som den vill. Fina underbara crapdator från självaste helvetet, besatta fanskap som inte kan göra någonting rätt!!
Nu kanske ni undrar vad som har hänt, eller så kanske ni inte bryr er alls men ja måste ändå skriva ut det för att få ut detta ur mitt system..så jag kan fortsätta med detta sjuka arbete som ska in. (kommer nog sluta med ett mail till min lärare och kommer naturligtvis inte tro mig, detta har hänt fööööör många gånger ja!!

MEN nu till saken, sitter och skriver på min business IA som ska in klockan 23:59, allt går bra tills jag ska göra en innehållsförteckning. Av någon anledning slutar word att funka helt och hållet, kan inte spara eller nånting. Jobbigaste var ju ändå att det kommer upp en ruta där det står att arbetet sparats men nääää då...när word börjar fungera igen får jag se att 3 sidor är borta...bara sådär!  Finns ingen tidigare sparad version eller nåt...FML! kan inte göra annat än att gråta...får hoppas att jag hinner skriva skiten igen!!!

Detta är nog det som händer när man får en dator som de genialiska datateknikerna misslyckades att omprogrammera fullständigt, men sen lovade han att det inte skulle bli några problem...MY ASS!! Så fort man ska skicka ett stort arbete nånstans så fuckar allt ur..
tror att denna dator ska få besöka en tegelvägg snart :)

Inga kommentarer: