lördag, oktober 02, 2010

Awesome night yesterday, how I love life!!

Igår  kväll blev en succee, stavas det så?  ääääh who gives a!!
Amazing people, lot's of pics and a night filled with laughter.
Kvällen började hos Emelie och Sharon där man träffade en massa people.
Dansade lite, sen hände a big misstake, tror fan att ja satt och skratta 24/7, Mathilda är ju fan bäst.
. Job, Wille och Maja hoppade på sina cyklar och drog mot stan efterosm jag gick med dom så fick jag springa till bussen eftersom den höll man på att missa, yey.

Sjuk bra stämning på bussen, när vi väl kom fram så hamnade vi mega-hype-mode...kunde inte skrattat mer åt allt, helt underbart! Sjöng sönder stället också, fyfan, bäst att musiken va så hög så att ingen kunde höra mina falska toner. HEMSKT!!

Efter 5ive blev det en tur till Max där man träffade på Taylor, fett random. Asskön kille som just kommit hit från Kanada haha, satt och snacka med honom i typ 40 min sen blev det en promenix hem med Sabina, Job, Wille :)

Måste bara avsluta med att säga: Grattis i efterskott Emelie och Job! =D
bilder kommer sen!!

1 kommentar:

math sa...

hahah alltså jag skrattar fortfarande åt allt.. verkligen allt!