tisdag, oktober 26, 2010

yeah yeah...I know that it's not always a good idea to save everything 'til the end but I did it anyways...

Well....finn väl inte så mycket mer att säga än att jag måste börja ta itu med mina arbeten om jag vill ta studenten...STRESSA!
Ska fan ha bra betyg när jag går ut så jag lär väl få råplugga under lovet och nej det finns inget annat alternativ. Simpelt, måste bara lägga upp en studieplan och sedan är det bara att köra.

Fick inte riktigt igång uppsatsen som jag ville men det verkar gå bra *knock wood*. Imorn blir det att råplugga all day, ska attend all classes och sedan blir det kanske waynes? Who knows...
Ska iaf bära med mig 5 feta böcker om hiphop all day..kommer kännas kan jag lova men kommer definitivt vara värt det. Har insett att jag typ har 10 uppgifter att göra och de ska in under lovet, det har jag lovat mig själv. Ska även hinna med en del fun under lovet men school is my number one priority atm! GO SCHOOL!!! :)

Inga kommentarer: