söndag, november 08, 2009

finally a computer!

Bära fätt skän hälg ässä!!

haha lolz, har inte kunnat sitta vid datorn för att min bror va sick och campade vid den...
har liks inte orkar fixa rauter heller men snart..

Anywaaayz, galen helg, mycket ball I say..
Fredag blev det lite plugg och målande, vid 7 drog vi till östra ersboda för att lira, galet kul med galna stunder :)
Lördag blev det egen träning, skön träning faktiskt med lagom mycket match i hög nivå. Bra övningar osv...Johanna, damn you made me laugh for hours. Hon skulle passa studspass till Betiel och sen blire tunnel på mig och asså hennes ansiktsuttryck...she got scurred! =) Efter stan blev det bio, såg fame. GALET ÖVERSKATTAD, den va inte alls bra. Träffade Jenny och alla på donkan efter, satt där och chillade ett tag tills det va dags att ta bussen hem.

AND....today I just chilled. Började med att jag och Jenny skulle sitta i sek på herrarnas match och kommer 1 timme för tidigt för att sedan få reda på att vi är för få för att sitta...sååååååå...vi ringer Hanna, tvinga henne att komma och sen chillar vi. Really bad game for the guys tho...dom förlora med 138-30, lolz..we sure can't be playin' for the same club...
hur som helst så taggar jag och Jenny till teg för att se på Shanies match, lite sad, they lost but next time gurlz...
Kvällen avslutades på Haga, såg på the guys game and they sure can play ball...Dom vann, 77 - 46 typ, skönt resultat...nu blire nog att föröska göra klart min homework och sen slagga...
Hare gött

Pees, löve änd önderständing/Stepher

Inga kommentarer: