söndag, november 29, 2009

Paranoia is a great feeling...

Hallllllu!!
Jag vet jag har inte skrivit på ett tag men jag har helt enkelt inte haft nån tid...
NAAAAAAAAAAAAT, jag har bara inte pallat!!

Igår eller i förrigår så blev det en chilldag på skolan. Började med att ja kom för sent...not good. Hade klassråd i typ 5 min och sen hade jag bara enviro and finish! Life's great =) Efter skolan så drog jag och Walt till mimer, ingen aning varför men men...träffade nazanin där och en massa andra bland annat Dennis som jag typ inte sett på år och dar. Kul vare iaf, hade en fin snackstund med Felix aka caramel bear haha och Peter....

Iaf så drof vi till stan, chillade lite på Mickey D's with a couple of burgers ofc och sen drog vi hem. På kvällen blev det film hemma hos Wall-E tillsammans med Sha-ney-ney och Nazanin... I just gotta say: DAYMN I LOVE HIS HOUSE! (Walt I hope you see this). Det blev Paranormal Activity, trodde faktiskt att den skulle vara mycket värre men den va rätt ok faktiskt. Didn't get as scarred as I thought I would so :) :)

And ooooooh child, y'all never guess wat I found in my candybag yesterdaaaaay.....A MOTHERFRICKIN' SPIDER! It was crawlin' all up in that mothafudga...shiet. Asså ja har aldrig varit så äcklad och samtidigt förstörd i hela mitt liv...vart kom den ens ifrån?! :O Ville bara gråta..finns fan inget äckligare :( :( :( :(

Anywaaaayz...kvällen fortsatte med en promenad till stan där vi träffade Jenny och Binta. Last one fellas...Walt you know what I mean :) :(
(Bilder kommer sen)
Anywaaaays, gotta go, pees, löve änd önderstäääänding/ Stepher

Inga kommentarer: