söndag, november 22, 2009

Freaky friday

Missade skolan helt och hållet…eller missade och missade, just didn’t go. Wasn’t like I had shiet to there anyways. Drog till stan och träffade Shanie och Adine, tog den vanliga svängen förbi Mickey D’s där de blev cheesburgers, like alwaaaays sen drog vi hem.

När jag väl är hemma får jag ett samtal från Sandra, Laserdome med nåra från klassen, how could I say no? Soooooo of to megazone it was tillsammans med Hiba, Walt, Sandra och Jesper. Ganska kul trots att vi va så får men….second place felt mighty good. Plus att jag sköt Walter på snyggaste sättet, över axeln medans jag gick, beat that!!

Kvällen fortsatte med att vi följde Hiba till Mickey D’s (favorite place? ), snackade lite och sen drog Sandra och Jesper.

Anywhooos så satt vi kvar och snackade, Roble, Matti och David dropped by. Hade typ en karikatyr tävling, hoppas bilderna är kvar, sen chillade vi lite, träffade Jenny och Binta, samtidigt drog Hiba. As the night went on…drog vi ut på en promenad, träffade Shanie och nåra till, sen drog typ alla hem förutom jag och Shanie som bestämde oss för att vi skulle vänta med Martin tills hans buss kom. So let’s see, came home at 2:50 am, life’s great!

Anywhoooos, gotta go, pees löve änd önderständing/ Stepher

Inga kommentarer: