onsdag, november 11, 2009

I hate ppl...

Hey ya!

Dagen började helt suveränt...missade min vanliga buss sååå....fick gå till den andra hållplatsen. Började röra mig uppåt mot centrum samtidigt som bussen började åka...ändå hann jag med. Galet skönt faktiskt. Träffade en massa ppl på bussen, som va crouded as phuck..einte skönt...conclusion, I HATE PPL...

När vi var vid sjukhuset så var klockan 16 över..hade hunnit i tid om jag gått därifrån men näääädå, jag skulle hoppa av på fabriksgatan, INTE FAN VILLE BUSSEN STANNA!!
Love it when the bus driver just keep on drivin' the bus and then gives us the blame cause we didn't yell stop...DAYMN, we hit the button what else should we do..lay in front of the damn buss...shiet..

Anywayz...continued to school för att bli ännu mer pissed off..
Hatar verkligen folk tror jag, asså nä!
Phuck this day, phuck errthang..I'm out

/ Stepher

Inga kommentarer: