tisdag, november 03, 2009

I'm random but random's good right?


What's häppenin dawgs?

Sitter på fysiken med Victoria och pumpar lite musik. Har inte fysik utan håltimme så lika bra att
sitta här när man ändå inte har nåt att göra. Är så gaaaaaaaaaaalet glad för att vi slutar 1 idag istället för typ halv 5, kan inte sluta le!! :)

Efter skolan blire att dra till atn med Victoria och Walter...gonna do some shoppin' and EAT OFC!! :D Ni ska bara se leendet jag fick när jag tänkte på detta, sitter fortfarande och ler men det är nog för att jag är lite trött också...flum!

Juste, tänkte skriva igår men jag hann inte det, jag vaknade klockan halv 3 och va rå pigg. Råkade väcka mamma också, hon va inte så värst förvånad över att jag var vaken, med tanke på att jag somnat vid 9. Hur som helst så satte jag mig upp och skrev klart planeringen inför halloween festen som vi ska ha här på skolan för resten av IB klasserna...a bit too late I know, but better late than never, raaaaaaajt? ;)
Anywaaayz, satt uppe och va pigg som ett svin så passade på att spela lite Icy Tower medans jag lyssnade Busta Rhymes. Hade me thinkin' of back in the dayz when he just released the "gimme some more" video, made me shit i my pants, va dödsrädd för den...

Anywaaaaay, ska sätta mig och rita lite, talk to yall lejtööör

PEACE!/ Stepher

Inga kommentarer: