lördag, januari 23, 2010

Chillin dillin

Heerrrrooooo, chillin dillin in stephers buildin!!! Ponthastic here!!!!

Steff är en homosexuell jävel som gillar omogenhet.. hon är sur.. jag förstör tydligen eftersom att jag skriver på svenska.. HOn har inte tagit ut kakan, som är olåst inne i ugnen, ngt påhitt.. steff gillar kakorträd fakoss.. nu blebv hon ännu mer sur .. :O shanies lyssnade dessutom på mitt råd!:P , täntke bara säga att steff har gett över bloggen till mig ... så hädanefter så kmr det vara ponntas som skriver!... Alla som inte kommenterar kmr steff att slå.. Steff hatar folk som hatar pontus.. My life is your enterainment ;) ... Jag antar att ni förmodligen har fattat att jag gillar att skriva punkter... steff är jävligt hype iaf.. rickard står och typ chillar.. nu loggade steffs bästis in på msn dessutom.. hon hotar dessutom att polisanmäla mig...

Inga kommentarer: