tisdag, februari 23, 2010

Hanna vet inte vad hon säger...

Vi hade just haft träningsmatch sen går vi ner till omklädningsrummet och Hanna sätter igång. Hon är så himla klantig och av nån anledning så insisterar hon att ha på sig converse liknande skor. När hon väl ska snöra dom så åkte skosnöret ut och började gå upp.

Hanna: Är det nån här inne som har en sax?! :O
Jag: Hanna....ser du vart vi är just nu? Vi sitter i ett omklädningsrum och ska snart hem....vem ska ha en sax här?
Maja: Jag har den här! (en nagelsax)

Hanna sätter igång och krigar med saxen men fast än hon klippt av toppen så får hon inte in den genom hålet i skon hahahaha.

Jag: Bästa är typ om hon hade haft stearin längst ut eller om hon hade haft en tändare eller nåt :P
Shanie: Är det nån som har en tändare?
Binta: Jaaaaa här

Alla: garvar sönder...hade ni sett Hannas face hade ni fattat. Det va typ som att det där var det bästa som nånsin hänt henne HAHAHA!!!

Husomhelst från ingenstans hör jag hur alla börja garva igen för att Jenny fäller galnaste kommentaren och därifrån gick det bvara neråt för Hannas del.

Jenny: Asså ja skulle inte bli förvånad om Hanna tände eld på sig själv
Jag: haha visst, Hanna du vet hur Michael såg ut när hans hår började brinna....så kommer du se ut, eldboll HAHA!!
Hanna: (slänger sv sig skon)
Jenny: Hanna vafan göru?
Hanna:Om jag börjar brinna får du bränna ner min familj
Alla garvar som vanligt....sen kommer hon på vad hon sagt försöker leka smart sådär...
Hanna: Jag menar om jag bränner mig så kommer min familj brinna dig......(det värsta va fan att hon såg dödsseriös ut)

HANNA!!!!! hahaha du är bara störd hahah!!

Inga kommentarer: